copywriter
copywriter
Wat doet een copywriter meer dan een tekstschrijver? De lezer activeren en overtuigen. Hoe? Hij brengt alle voordelen van jouw dienst of product binnen een helder concept voor het voetlicht. Zorgt voor een tone of voice die past bij jouw doelgroep. En verleidt zo jouw publiek.
Ik maak teksten voor advertenties, bedenk oneliners voor campagnes en verleid bezoekers op marketingsites.
Ik wil meer weten
advertentie
case
het Brand Event
Wat is branding meer dan een slimme marketingstrategie? Wat leren we van apen over het nut van een sterke identiteit? Hoe bouw je aan een dijk van een merk?
Op het Brand Event in Roosendaal kreeg je antwoord van gedragswetenschappers, brandingspecialisten en topmarketeers. Ik mocht de copywriting voor dit evenement doen. Uitnodiging, posters, website: het was een feestje om ze te maken. Zo jammer dat het event door omstandigheden niet doorging.
“Karijn is een echte vakvrouw met wie ik heel graag samenwerk.
Los van dat ze heel erg flexibel is – wat altijd fijn is aangezien altijd alles gisteren af moest zijn – denkt ze echt met me mee.
Ik kan met haar sparren over de beste aanpak. Ze schrijft altijd vanuit de boodschap. En ze geeft me helder en duidelijk advies, kan dat onderbouwen en laat dan in haar teksten zien wat ze bedoelt. Karijns teksten werken, elke keer weer.”
Moniek IJzermans, citymarketeer gemeente Roosendaal
case
advertenties voor Zodus
Maatschappelijke problemen voorkomen doen we samen, zo luidt de boodschap van de campagne Zodus van de gemeente Voorst. Uitdragen van wat allemaal al gebeurt in de samenleving is informerend en inspirerend. Elke maand verschijnt een paginagrote advertentie in het Voorster Nieuws. ByBean ontwerpt, ik schrijf. Fijn werk.